בתו של רה"מ התגלתה כחיובית: בנט נכנס לבידוד

צבי טסלר No Comments on בתו של רה"מ התגלתה כחיובית: בנט נכנס לבידוד

ראש הממשלה יעבור בדיקת PCR ועד לקבלת תשובה ישהה בבידוד ביתי, בנפרד מבתו. בלשכת ראש הממשלה מסרו כי "בנט ובני משפחתו ינהגו בהתאם להנחיות ולכללים"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בלשכת ראש הממשלה מעדכנים כי בתו של בנט התגלתה כחיובית לקורונה. ראש הממשלה ישהה בבידוד עד לקבלת תשובה בבדיקת PCR.

הבוקר (ראשון) נבדק בנט בבדיקת אנטיגן מהירה בכניסה לישיבת הממשלה וקיבל תשובה שלילית. עם קבלת העדכון אודות בתו, יצא ראש הממשלה מישיבת הממשלה והישיבה מנוהלת כעת על ידי סגן ראש הממשלה, שר המשפטים גדעון סער.

כאמור, ראש הממשלה יעבור בדיקת PCR ועד לקבלת תשובה ישהה בבידוד ביתי, בנפרד מבתו. בלשכת ראש הממשלה מסרו כי "בנט ובני משפחתו ינהגו בהתאם להנחיות ולכללים".

לפני מספר דקות הודיעה שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון כי היא נעדרה הבוקר מישיבת הממשלה ברמת הגולן עקב כך שבתה התגלתה חיובית לנגיף הקורונה. עם קבלת תוצאות בדיקת בתה, השרה עברה הבוקר בדיקת PCR ושוהה בבידוד עד לקבלת התוצאות.

מוקדם יותר, טרם ישיבת הממשלה התגלתה אחת מעובדות משרד ראש הממשלה כחיובית לקורונה והיא הועברה לבידוד באופן מיידי. בלשכת ראש הממשלה הבהירו, כי העובדת לא באה במגע עם ראש הממשלה או מי מהשרים.

עובדים אחרים שבאו עם החולה במגע נבדקו וקיבלו תשובה שלילית בבדיקה, אך במטרה לנקוט משנה זהירות הוחלט כי הם לא ישתתפו בישיבת הממשלה.



0 תגובות